Gray
S12, E9: Detective Stabler (Christopher Meloni) goes to his daughter Kathleen’s (guest star Allison Siko) university to discuss rape prevention at a Take Back the Night rally. When a girl from the crowd accuses another student of rape, Stabler and Detective Benson (Mariska Hargitay) are assigned the case. What emerges are conflicting accounts and fiery accusations without substantial evidence to back them up. To complicate matters further, ADA Paxton (guest star Christine Lahti) returns to prosecute the case, and Kathleen oversteps her bounds, which could land her and her father in hot water. Also starring: Ice-T, Richard Belzer, Dann Florek and Tamara Tunie.