Marvel's Iron Man and His Awesome Friends Great Expo-tations; Bouncy Boots
S1, E2: The Iron Friends must save the pier, then stop Ultron from turning Stark Expo into Ultron Expo; Absorbing Man steals the power of bouncy boots.