Great Firewall
S2, E16: The law firm of Lockhart, Gardner and Bond sues a social networking site on behalf of a Chinese dissident, who posted an anonymous blog about democracy in China, and was jailed and tortured by the Chinese government when the site failed to protect his anonymity and turned over his IP address. Meanwhile, Eli gets a tip that he hopes will drive Childs out of the race, and Will and Diane hope to wrestle the firm away from Derrick Bond once and for all.