'Great Sausage' or 'Can I Call You Dick?'
Сезон 1, серия 2: In an effort to market Ray as a high-end 'happiness consultant,' Tanya tracks down a former law-firm colleague named Lenore, who agrees to take Ray for a test ride in exchange for the names and numbers of wealthy women. Meanwhile, Jessica's obsessive behavior grates on her kids, who push Ray to fix his fire-damaged house. A local contractor promises Ray a 'Wolf Pack' discount for repairs, but money mismanagement has Ray strapped for cash. That all could change after Ray's session with Lenore--or so he and Tanya hope.