Greed, Ego & Jealousy
Сезон 1, серия 5: After a series of near misses on fish that are below the legal size limit, Captain Ralph of the Odysea is desperate for a keeper, and his first mate Pirate is desperate for a long-delayed paycheck. When he finally finds himself on top of some fish, Ralph gets a distress call from a boat with engine trouble, forcing Ralph to make a tough decision-help out a friend in need or stay and make a much-needed paycheck?