Green Hell
S1, E3: Matt, our primitive skills expert, is snatched from his surfboard and dumped into the Costa Rican jungle in his flip flops. Treacherous waterfalls, poisonous snakes, and blood-sucking ticks abound. Will the jungle eat Matt alive before he can escape?