Green
S1, E4: Marco and Carola's relationship continues with some ups and downs. Marco tries to reconnect with Andrea to smooth things over between them, but his brother is very elusive. Daniele insists on meeting up with (No_one_knows_me)like and Andrea is forced to make a drastic decision.