Grenfell Tower Fire
S1, E2: Seventy-two people died when a fire destroyed the Grenfell Tower, in London, in June 2017, in one of the UK's worst modern disasters. Fire raced up the exterior of the building in a matter of minutes, eventually spreading to all four sides and making escape and rescue impossible for dozens trapped inside. What went wrong in the Grenfell Tower? An investigation.