Pensacola: Wings of Gold Grey Ghost
S1, E8: The Sea Dragons are assigned to shut down a high-tech drug lab that is producing a deadly virus that can be used as a chemical weapon. The stakes get even higher when one of their own is infected by the virus which has no antidote.