Grinder Rests in Peace
S1, E9: “The Grinder: New Orleans,” a spinoff of the original hit series, asks Dean to film a scene giving closure to his beloved character, Mitch Grinder. Not surprisingly, Dean struggles with being replaced by his TV brother, Rake. Meanwhile Stewart, who has also been feeling replaced by his brother in Ethan's eyes, jumps at the opportunity to get Dean back into acting and out of his hair.