Growing Up in Galilee
Сезон 1, серия 5: The New Testament Gospels say little about Jesus’s upbringing, but a look at the political world offers clues as to what his childhood may have been like. As you will learn here, the kingdom of Judea suffered revolts and civil wars after King Herod’s death. Get to know the fervor and zealotry of the times.