Grubble Gum; The Cinnamini Monster
S1, E3: The Cinnamini Monster - When Chowder discovers a lonely monster in the forest, the whole gang soon has to find a way to escape from their emotionally needy new "friend." Grubble Gum - Chowder is forced to swallow his new gum before Truffles finds out he didn't buy enough to share. Soon all of Marzipan City ends up in a very sticky situation.