Grudge Match Finale
S11, E16: Christian Buckingham & Cleen Rock One return to settle the Grudge Match once and for all. The season 11 battle concludes as the top three Artists reveal their 35-hour Master Canvas tattoos and one Artist wins the title of Ink Master.