Guess Who's a Cheerleader
S1, E13: Stan voices his concerns about Avery's lack of loyalty after she makes the cheerleading squad and begins to distance herself from Lyndsay; Bennett and Tyler get stuck in the storage shed after a father/son fishing trip.