S3, E5: Olivia is still struggling to trust Jack when her brother Will makes plans to move forward with the redevelopment of their mother's house. Meanwhile, AA meetings bring Jack and Alex closer but when Jack steps in to help Alex with a problem at work, their new bond could make Olivia question if they can rebuild their trust after all. Then, Cliff gives Grace an ultimatum regarding their engagement and Olivia hosts a dinner party to welcome Paul to town, but it quickly turns to disaster.