Guess Who's Coming to Dinner
S2, E2: Thomas invites the gang to another one of his unpredictable dinner parties and this time he and Kathryn have some big news to share. As Cameran continues chasing her real estate dreams, Craig refuses to settle into office life. Meanwhile, Landon is ready to leave her old LA life behind and get back a Southern Lifestyle.