Guess Who's Coming to SafeSpace Seattle
S2, E9: Maggie (Sarah Jeffery) and Mel (Melonie Diaz) make a startling discovery that turns their world upside down; Macy's (Madeleine Mantock) chance encounter with a SafeSpace investor (guest star Eric Balfour) takes an unexpected turn. Rupert Evans, Jordan Donica and Poppy Drayton also star.