Guess Who's Coming to the Vineyard
S1, E2: As the housemates begin to enjoy their Vineyard vacation, two newbies arrive. Amir starts making moves on Jordan. Bria and Mariah argue over a laundry mishap. A surprise left for Nick causes a night of tension.