Guillotine
S1, E3: Pilar and Guillermo work out a deal with a public university so the Princess will be awarded the title of "Distinguished Alumni". It's a delicate matter because she didn't even study there, but the goal is for Pilar to earn the favor of the public opinion. The event has been meticulously planned, but there's one thing that neither Guillermo nor Pilar had prepared for.