Guilty Until Proven Innocent
S1, E2: Civil lawyer John Raley delves into the criminal world when he goes to battle against a corrupt district attorney’s office to free an innocent man of murder and catch the real killer of two long-forgotten cold cases that have haunted the town for decades.