Space Ghost: Coast to Coast Gum, Disease
S1, E10: The rapport between Branford Marsalis and Space Ghost makes it look as though the then-band leader of 'The Tonight Show' might be switching talk shows. Next, a child star from the same television era as Space Ghost, Danny Bonaduce, talks about his days with the Partridge family and his deep-seated hatred for Osmonds.