Gumbo & Glory
S1, E3: Zoe is determined to win BlueBell's gumbo contest and prove to everyone that she is a part of the community...and hopefully land some patients. Lavon develops a crush on Brick and Zoe's new receptionist, Didi, but things get a little messy after Lemon catches wind of the news. Zoe and Brick find themselves having to work together to perform a life-saving surgery.