Coincoin and the Extra-Humans Gunk, Gunk, Gunk!!!
S1, E4: Hit hard, our unwavering representatives of law and order decide to take the extraterrestrial bull by the horns. But how to go about this when they have completely lost their bearings? When the dead start rising from the grave? Even Coincoin and his gang, hesitating between fear and exaltation, find themselves riding the merry-go-round of a general free-for-all.