Guns 'n Rosaries
S1, E21: Even as Licalsi confesses to shooting Angelo Marino and his driver, Martinez is forced to shoot an irate man who points a gun at Medavoy while they're stuck in traffic. Realizing he needs professional help, Sipowicz finally attends an Alcoholics Anonymous meeting.