Guns
S3, E5: FutureWeapons goes big on guns.The rapid-fire cannon that's becoming a hit with the US military; the personal defense weapon that has the same knockdown as bigger guns, the Gatling gun that rains fire on target and the new multi-caliber assault weapon.