Guru
S1, E5: During the mid-season break, Creamcheese and Organizm are stuck in the Fugitive House together with nothing to do but train. Organizm accepts Guru's invitation to guest star on his podcast Neverlost - a slap in the face to Fugitive Gaming and Creamcheese. Things come to a head at a summer block party where Creamcheese publicly lays into Organizm for buddying up to Guru and for his lack of communication.