Guts + Fuel + Hope
S3, E4: MacGyver and Riley, with the help of Vasil (C. Thomas Howell), a distraught father, must find a way to drive a tanker filled with liquid oxygen through a region occupied by rebels and deliver it to a children’s hospital before they run out. Also, Riley helps MacGyver decide whether or not to allow his father back into his life.