Guy's Keys to the Kingdom
S1, E6: At Fry or Fly Fest in Nashville, the six candidates try to impress Guy Fieri, the judges and the festival crowd with the creativity and flavors in their tents. Guy is impressed but issues one more challenge before awarding the Chicken Guy! franchise keys.