H2O + Orthophosphates + Mission City + Corrosion + Origins
S5, E14: Mac and Desi travel with Bozer to his childhood home when his aunt dies in a tragic accident, however, they soon discover she may have been murdered for trying to expose the city's contaminated water supply.