Family by Choice Hae Jun's Birthday
S1, E5: Hae Jun's birthday is near, but he and San Ha fight; to fix things, Ju Won plans a rail bike trip, but he gets sick; misunderstandings arise at school about Dal and Hae Jun, while Yi Hyun prepares for the birthday party.