Hail Mary
S6, E11: Cary hires a prison consultant to prepare him for incarceration while the team at Florrick/Agos/Lockhart does everything in its power to help him. Meanwhile, Alicia practices for the State's Attorney candidates' debate. Chris Elliott and Domenick Lombardozzi guest star.