Hail Mary
S1, E7: Ellen and Brian agree that they need to take down Duncan to have any chance of escaping, so she sneaks away to see a man who has previously helped her solve problems. However, unbeknownst to her, this man has ties to Duncan. Meanwhile, Archer's accomplice plans to reveal to the Assistant District Attorney information about a murder Archer committed. Recurring guest star Joanne Kelly (Warehouse 13) appears as Vanessa, sister of the First Lady, Mary (recurring guest star Mary Elizabeth Mastrantonio).