Hair Apparent / Love Takes Flightless
S2, E36: The Commissioner's toupee blows off and sticks to Maurice. The baboons take him in because theythink he's a baboon. / Shelly gets stuck in cement and Rico is the only one who can saves her. Shelly swipes doll and it's accidently hauled off in a truck.