S1, E17: Shelly convinces J.T. to visit her very popular hairstylist, Coleman (PHIL LaMARR - "MADtv"), but when J.T. voices his dissatisfaction with the haircut, Coleman bans both of them from his salon. Shelly begs J.T. to apologize.