Hawaii Five-0 Hala i ke ala o'i'ole mai
S9, E11: Still reeling from the murder of one of their ohana, Steve and Catherine, along with Danny, Junior and some old friends, Harry Langford and Wade Gutches, hunt down the killer. Also, Tani and Grover investigate when a bag of human bones, discovered inside an abandoned storage locker goes missing.