S6, E10: Haley is turning twenty-one and the whole family is taking her to a bar to celebrate! Claire really wants Haley to start seeing her as a friend rather than her uptight mom, Mitch and Cam make the sad realization that they may not be as cool as they thought, and Phil and Jay’s quick pit stop to pick up Haley’s gift, a new car, becomes a disaster. Back at home, Alex, Luke and Manny babysit Lily and she decides to drop the ‘where do babies come from?’ bomb.