Hallo Spaceboy
시즌 1, 에피소드 1: An alien (Chiwetel Ejiofor) crashes deep into the oil fields of New Mexico with a mission: he has eight hours to find the one woman on earth (Naomie Harris) who can save his species. Together they discover that in order to save his world, they must first save ours. Series premiere.