Halloween – Sliming For Apples
S1, E13: Jayden Bartels and Brent Rivera throw candy corn, turn into mummies, and bob for slimy apples with special guests, Hubie Halloween stars Lilimar and Paris Berelc. Adam Sandler and Kenan Thompson drop in for a special Halloween message.