Halloween Candy
S3, E6: After Debra suggests that she might be more consistently romantic if she weren't in charge of the birth control, Ray decides to make the drastic move of "cutting the wires." But after a discussion with Robert, and other top "medical experts" he chickens out, but does muster enough bravery to go to the drugstore and buy "the stuff."