Halloween Week Game 2
S2, E14: Celebrities Baby Ariel and Anna Camp team up with their fans for tricky trivia and messy Halloween challenges! One team proves that teamwork truly makes the dream work and moves on to the obstacle course and lands a spot in the tournament finals!