Halloween
시즌 2, 에피소드 13: Brandon and Emily take her two young cousins trick-or-treating but lose them along the way. David and Scott decide to take part in an annual egg fight, a Halloween tradition. Meanwhile, Kelly is sexually assaulted at a party...