Halloween
S2, E6: Jess gets a job as a zombie at a haunted house, but is more frightened of her changing feelings towards Sam (guest star David Walton). Schmidt and Cece are (unfortunately) perfectly matched in the costumes they’re wearing, while Winston and Shelby (guest star Kali Hawk) are worlds apart in theirs. Nick gets a visit from a former college crush (guest star Maria Thayer) who shows her affection in a scary way.