Hana I Wa 'Ia
S3, E14: On the eve of an election, the Governor asks 5-0 to discreetly investigate the murder of a prostitute found in the bed of a missing Congressman. Meanwhile, Danny goes to court to determine if he will get partial custody of Grace.