S1, E6: Marshana is in post-coital bliss after a night with best friend Stefan. Charley’s eye wanders at Pride parade, and Kris pushes for Alex to declare his love. Meanwhile, fitness models and best friends Greg Plitt and Melanie Marden try their hand at romance.