시즌 1, 에피소드 2: Tina tries to shake Alex out of his funk by enlisting him to help her with her business and vowing to help him get the career of his dreams. Brett gets in trouble at work when his creative instincts rub co-workers the wrong way. Tina convinces Michelle to spice things up in the bedroom.