Handle With Care
S4, E8: Savannah's raucous St. Patrick's Day celebration increases the workload for emergency doctors at Memorial Health when a 1,500-pound beam falls on a construction worker, a car crash victim must have an arm amputated, and a man is slashed in a scuffle.