Hanging by a Thread
S3, E1: With Nia dead and Josh aware of their involvement in the biggest case of his career, Murphy, Jess, Felix and Max are forced to make some life-changing decisions. Meanwhile, Officer Gene Clemens suspects something is awry within the department and forms an unlikely partnership with Josh.