Hanging On
Сезон 1, серия 5: Casey confronts Detective Voight about his harassing tactics, vowing never to back down, and ends up paying the price for his decision. Dawson faces disciplinary action for her on-the-job conduct. Meanwhile, Severide finds his arm failing him during a rescue at a construction accident, and reaches out to Anna, an old flame and pharmaceutical rep, hoping she might be able to help alleviate his injury problems.