S2, E19: As Miles, Charlie, Monroe and Conor rush to escape Austin, a confrontation separates Miles from the group. While out searching for Miles, Charlie is confronted by Neville who demands information on Jason's whereabouts. Meanwhile, a wounded Miles faces increasingly hopeless circumstances, and Aaron learns that the nanotech has been busy.