Happily Ever After
S4, E5: Jane creates havoc with the Bhutanese government when she decides to represent a young woman who wants to get out of an arranged marriage to the Prince of Bhutan. Meanwhile, Kim and Parker try to help Eric’s teacher get his job back when his off campus X-rated past catches up with him. Teri signs on as Stacy’s head of marketing and gets creative on twitter and the web to get customers into the pakery.